2008.03.12. 16:19

elméletileg ma lenne az a nap, hogy nem kellene mást tennem, csak online pasit találni, s átadni magam maradék élvezetnek, már amennyit a magami, illetve a másodmagami önpuszíttó életmód hagyott a kis fémdoboz alján. no a megfelelő ablakok nyitottak mind, de aztán mind átfolyik a szűrőn, persze mind dugni akar, én meg keresegélhetem nagyítóval azokat, akiknek ugyanúgy siklott ki a genetikai programozása, mint az enyém. ösztönös Perverz Én végül győzedelemeskedett a milyen-akartam-volna-lenni-Én-nel szemben, a valóság nyert, s így dokkolt le Másodmagam is. majd az idő megmondja, hogy ez kegyelemdöfés volt-e vagy maradékmentés.

A bejegyzés trackback címe:

https://radiocsend.blog.hu/api/trackback/id/tr39378035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása