2009.03.16. 22:43

még csak most jön a neheze és már most fáradt vagyok. mindig fárdt vagyok. egy bögre szorongás reggel, egy pedig este lefekvés előtt, némi tudatmódosítással. csütörtökön durván betámadtak a szuicidok is, akkor épp elég volt. mindenből. de mint akkor is, ahogy mindig, gyáva voltam, s az is maradok. alapvetően három fő rész van: félelem a fájdalomtól, előrevetített lelkifurdalás Anyu, Apu és Egymás miatt, valamint az alternatív költség, vajon miről mondok le, ha most offolom magam. aztán jön az egyik nap, aztán a másik, némi elfásultság, karikás szemek, nehéz elalvás, nehéz felkelés, s az egyre erősödő meggyőződés:

Ti mind hülyék vagytok. de mind, aki csak részt vesz ebben az ostobán fölépített fogyasztói társadalomban. alternatív megoldás nincs, csak úgy, hogy vissza a természetbe. névjegykártya nélkül. dehogy ha betagozódik az ember, akkor legalább évi 21 napon vehet magának bármilyen élményt vagy bármilyen tartós fogyasztási cikket. életcél-esszencia. nem is beszélve a sok hétvégéről - és ez a kis geci mégsem boldog, nem értem, nem értem, nem értem.. pedig olyan jó élete van..  pedig ma akkora bónuszt kapott, mint egy ház. és még csak annak sem örül.

és szinte már teljesen biztos vagyok, hogy az élet is ugyanolyan fizikai reakció, mint amikor eldobok egy követ és az leesik. mert ezen a bolygón nem történhet másként, csak leesni tud. és hogy ha nemsokára sikerült létrehozni egy steril lezárt üvegben egy önfenntartó, osztódni képes RNS-t egy mesterséges őslevesben (merthogy sokan erre tették rá egész életüket), akkor ennek a vitának is vége. és akkor tudományosan támasztják alá, hogy az életnek nincs elrendelt értelme, sőt, értelem sincs, az csak egy ember alkotta fogalom, egy rettentően bonyolult fizikai reakció nem tudatos emberi elnevezése. és nem olyan jó ebben hinni, de ezt hiszem igaznak. más azt a kérdést próbálja mindvégig megválaszolni, hogy van-e értelme az életnek, én pedig már a kérdésfelvetést is abszurdnak találom. hát hogy lenne neki..? ugyan már..

A bejegyzés trackback címe:

https://radiocsend.blog.hu/api/trackback/id/tr601006553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása