2009.09.07. 22:13

már csak egyetlen egy döntés kellene költözésügyben. megvan a célkerület, kipipálva, ugyanaz, mint Egymás. megvan a célutca, a végén egy komplett melegbárral. megvan a célház, a célszemélyekkel, egy elfogadó olasz meleggel és egy sosem látott német karatetanárral. ez már önmagában annyira abszurdan hangzik, hogy annyira rossz nem lehet. bár az olasz már nagy kerek szerelmes szemekkel nézett rám, írtam is neki egy levelet, hogy ha jövök, akkor ritkán beszélek emberekkel és durcás vagyok, meg különben is. megvan a célösszeg is, az új élet költségeit 50 ezer alatt lehet tartani. megvan a célesemény is, az egyik legnehezebb része, közöltem szülőkkel, hogy nagy valószínűséggel mi várható.

két zavaró dolog van: nem győztem meg magamat, hogy költözni jó. a gyávaságra fogtam, hogy ezért érzek így. de mi van, ha nem is gyáva vagyok, hanem az érzésemnek szimplán igaza van? a másik dolog Egymás. sokat beszéltünk összeköltözésről, nem lett belőle semmi. előtte is, utána is szó volt csak az én költözésemről szimplán, hogy az jó dolog, meg a szülők, meg a minden. végigkövette az egészet, háznézésestül, hirdetésfeladásostúl, mindenestül, s annak minden egyes pontján megkérdeztem, hogy mi a véleménye, ha épp hozzám szólt. semmi nem utalt rá, hogy szerinte a költözés nem jó, mígnem végre kibökte, hogy ez nem jó, sőt, az is kiderült, hogy amit én mellette használok érvéként, azt ő ellene használja, csak a kontextus van mögötte kicserélve. szerintem ez nekünk új, potenciális esély és kapcsolatnormalizálás, szerinte meg kegyelemdöfés.

szerda estig kell döntenem, ahhoz képest jól állok, apun már túl is vagyok. utólag az egész történetben mindenki közül ő reagált a legjobban. 'hülyeség fiam, de menj ha akarsz, gyere nyugodtan vissza bármikor', a lehető legkorrektebb. anyu meg sírt. már előre is őt féltettem és sajnáltam a legjobban.

és persze félek. dehát ez nálam alap.

A bejegyzés trackback címe:

https://radiocsend.blog.hu/api/trackback/id/tr631367105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása