2007.10.28. 18:30

amúgy esik, s alig van 13 °C.

azt hiszem a négy napos szünet alatt sikerült elcsúsznom. az első napot még a szülők tolták el, a másodikat és harmadikat én, Másodmagammal; a negyediken már csak dolgozni volt időm, miközben végigkísér ugyanaz a gyomorgörcs, ami már tavaly is; eleget kellene tennem iskolai kötelezettségeimnek. keddtől már forgott a mókuskerék, folyamatos akut időhiányban szenvedtem, közeledett az első szereplésem. 16 óra irodai munka, huzza a belit, majd beledöglik. csütörtökre csúcsosodott ki, 4.50-kor keltem és másnap hajnali fél háromig nyomtam, akkor már Másodmagamnál. uh, ezt majd be is írom a 'timesheet'-be. köcsög angol szavak.

alig aludtunk három órát, Másodmagam adott még egy búcsúölelést, szemében őszinte együttérzés, némi sajnálat; ő visszafeküdt, én mentem dörgölőzni a 7-es buszra. aztán mire világos lett, addigra már összelapátoltam a szokásos parahegyemet, s tudtam, hogy a saját parám miatt fogom elbaszni.

ennek az lett volna a menete, hogy beülünk egy taxiba, öltöny-nyakkendő, közben értekezünk a témáról, majd megérkezve kilépünk a vörös vállalati szőnyegre, ahol a menedzsment forró pogácsával és némi vörös borral vár minket. na persze. ámde lezárták a hidat, ami önmagában nem lett volna baj, de nem kaptunk taxit. így hát csopvezemmel nyakunkba vettük a várost, átbattyogtunk a Duna felett négy laptoptáskával, majd villamos.

hiába világcég, a Snacksnél konkretice állatorvosi rendelő szag volt, erjedt kutyaszőr, de az a megázott csapzott fajta, miután már meg is fetrengett egy adag macskaszarban, mert persze az Eb is ezt csinálja, innen az asszociáció.

mint egy bohóc, olyan voltam, rögtön az első percben átláttak rajtam, nem is vettek aztán komolyan, kb. a végére sikerült felhoznom magam annyira, hogy legalább a szemembe nézzen a T. menedzsment, ha beszélek.

A bejegyzés trackback címe:

https://radiocsend.blog.hu/api/trackback/id/tr13211083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása